Referenciák - Callfactory
Azért szeretek Veletek dolgozni, mert mindig minden úgy van, ahogy megbeszéljük. Ha valami mégsem úgy lenne, akkor azt időben jelzitek és minden esetben korrekt módon intézzük. Amikor nálatok vagyok – annak ellenére, hogy Ti egy külön álló, sikeres vállalat vagytok -, mindig úgy érzem, hogy hazamegyek, és mintha a mi vállalatunk egy kihelyezett részlege lennétek. Szóval, azon kívül, hogy emberként is kedvellek Titeket, üzleti partnerként is remek Veletek dolgozni!
KOVÁCS ZSOLT
saját csatornákért felelős igazgató, Union Vienna Insurance Group Biztosító Zrt
Több éves, sikeres együttműködésünk során végig kivételes profizmussal és nagyfokú rugalmassággal találkoztam és találkozom a mai napig, amely nagyban megkönnyíti a közös munkát. Az eredmények pedig önmagukért beszélnek!
Sólyom-Szabó Irén
senior CRM és kampánymenedzser, Allianz Hungária Zrt.
Már több, mint 3 éve dolgozunk együtt. Hasonló értékek mentén tevékenykedünk, így könnyen ki tudtunk alakítani egy kölcsönösen előnyös együttműködést, amelyben a szerződés csupán a közös akarat írásbeli rögzítése, a kommunikáció folyamatos és mindketten a hosszú távú célokra koncentrálunk.
Dani Richard
ügyfélszolgálati vezető, Union Vienna Insurance Group Biztosító Zrt
Megbízható, biztos hátteret nyújtó partnerek, akik rugalmasan reagálnak a változó feladatok és a körülmények okozta kihívásokhoz. Napjainkban ezek az erények különösen fontosak.
Viola Gábor
osztályvezető, Contact center osztály, Allianz Hungária Zrt.
Azért szeretek veletek dolgozni, mert nem érnek “meglepetések”. Mindig számítani tudunk a gyorsaságotokra és arra, hogy az elvégzett munka minősége is 100%-os lesz. Az egészen váratlan helyzetekben is kompromisszumok nélkül tudtok alkalmazkodni a megváltozott feladatokhoz és még ilyen esetekben is, már aznap egy megoldással áltok elő
Koch András
callcenter vezető, Fundamenta-Lakáskassza Zrt.
Közös együttműködésünk sikere a szakértelmetek és a profi hozzáállásotok mellett nagyban múlik azon, hogy megértéssel és nagymértékű rugalmassággal álltok a változó körülményekhez és gyors megoldással válaszoltok a felmerülő igényeinkre.
Bízom benne, hogy még sokáig örülhetünk kölcsönösen ideális együttműködésünknek.
Szabó Ákos
belföldi ügyfélszolgálati vezető, Express One Hungary Kft.
Kiszámíthatóság
Nincsenek üresjáratok. Megbízóink csak a számukra értékes eredményért fizetnek, ezért folyamatosan arra törekszünk, hogy minden területen a maximális teljesítményt nyújtsuk. Ezt várják el tőlünk és mi ezt teljesítjük!
Stabilitás
Kidolgozott BCP-k és 3 telephely biztosítja, hogy a legváratlanabb helyzetekben is teljesíteni tudjunk. Élesben is teszteltük, amikor a COVID-19 miatt egy délután alatt a Callfactory 90%-a home office-ra tért át.
Létszám
Minden évben nő a feladataink száma, ezért nekünk is évről évre bővülnünk és fejlődnünk kell. A nagyobb létszámunk rugalmasságot és gyorsabb reakciót tesz számunkra lehetővé.
Minőség
Profi minőségbiztosítási rendszert üzemeltetünk, havonta, rendszeresen sok ezer munkafolyamatot ellenőrzünk. A jogos ügyfélpanaszok aránya 0,0003%.
Tudás és tapasztalat
Több mint 25 év callcenter vezetői tapasztalattal tudjuk mit várnak el megbízóink. Alacsony a fluktuációnk az iparági átlaghoz képest, ezért van ilyen sok tapasztalt és rutinos kollégánk (Tudástár 3.0).