“A kapufa nem gól” mondta egyszer egy kiváló vezető. Kiszervezett feladatokat elvégezni egy olyan sport, ahol a megbízó csak a gólokért fizet, azért soha, ha csak a pályán vagyunk. Fizessen ön is csak a gólokért.
Schrotti Ferenc
Ügyvezető
Szeretem amit csinálunk. Szeretem akikkel csináljuk. Sokoldalú, hatékony, változatos és lelkesítő! Az eredmény tényleg rajtunk múlik.
Szilágyi Mónika
Ügyvezető
Azon dolgozunk, hogy a legnagyobb hatékonysággal, a legjobb minőségben végezzük a munkánkat. Mind a Partnereink, mind a Munkatársaink elégedettsége folyamatosan arra inspirál, hogy a maximumot hozzuk ki magunkból. Büszke vagyok a közösen elért sikereinkre, ami a motivációm állandó motorja.
Ramada Judit
Operatív igazgató
Minden megbízást az elejétől kezdve kihívásnak tekintünk, tökéletesen megoldandó feladatként kezeljük. Gyorsan tudunk reagálni a partnerek kéréseire, nagyon jól alkalmazkodunk gyökeresen megváltozott körülmények között is. Megbízhatók vagyunk, ezt igazolják a hosszú távú partneri kapcsolataink.
Sipos Edit
Üzemeltetési vezető
Nincs két egyforma feladat. Szeretem, hogy a Callfactory-nél ez nem csak egy mondás, mert a változó igények és a szakértelem minden esetben más célokat tár fel. Egyedi megbízásokra találjuk meg a legjobb megoldásokat, ahol Partnereink és Mi is sikereket élünk meg.
Callfactory alapítása Budapesten több mint 15 év call center vezetői tapasztalattal. Megkezdjük az értékesítési és intervenciós feladatokat.
2009
A Callfactory 1 év alatt eléri az 50 fős operátori létszámot. A következő években már több megbízóval dolgozunk közösen.
2010
A Callfactory megkezdi első önkéntes nyugdíjpénztári és magánnyugdíj pénztári megbízásait.
2013
CRM rendszer bevezetésével és új szerverparkkal további fejlesztésekre kerül sor, hogy megbízóinknak jobban és biztonságosabb tudjuk teljesíteni ránkbízott feladatait.
2014
Megnyílik a Callfactory első Miskolci irodája.Tovább bővül az értékesítési tevékenység és elindul első telefonos ügyfélszolgálati csoportunk.
2016
Megnyílik a Callfactory Debreceni irodája, ahol széleskörű ügyfélszolgálati és intervenciós feladatokat látunk el.
2017
Több mint 100 fős aktív létszámot ér el a cégcsoport és megkezdjük első back officos feladatainkat is. Megbízóink köre tovább bővül.
2018
Elérjük a 150 fős létszámot és újabb ügyfélszolgálati csoportokat indítunk már több megbízó számára.
2019
Megnyílik a Callfactory 2. irodája Miskolcon. A cég jelenleg 3 irodával és 200 fővel üzemel. Folyamatos a munka a telephelyeken és a homeofficeban is!
A weboldal anonim felhasználó azonosítókat (másnéven „cookie” vagy „süti”) használ, amelyre vonatkozó részletes tájékoztatást az Adatkezelési tájékoztatóban olvashat.
Ez a weboldal sütiket (cookies) használ ahhoz, hogy a weboldal megfelelően működjön, továbbá az oldalt felkereső látogatók számára a legjobb felhasználói élményt lehessen biztosítani. A sütikben elmentett információk a weboldalt felkereső látogatók böngészőjében kerül tárolásra, és olyan adatokat tartalmaznak amelyeknek segítségével felismerhetjük, ha a weboldalra visszalátogat, vagy segít abban, hogy a weboldal melyik oldalait látogatja a felhasználó a leggyakrabban, mik a legérdekesebbek számára, melyik részek a legjobban használhatóak.