fbpx

Szolgáltatások - Callfactory

FőoldalSzolgáltatások - Callfactory

Értékesítés

Ha értékesítésről van szó, a számok a legfontosabbak! Mi pedig azokkal jól állunk, mert évente több mint 25.000 új szerződést értékesítettünk! Covid-19 álló telefonos és videós távértékesítési módszerekkel dolgozunk. 3-40% közötti értékesítési konverzióval dolgozunk, jutalékos díjazással.
01
01

Ügyfélszolgálat

Folyamatosan kapcsolatban vagyunk ügyfeleinkkel és ezt mi sem mutatja jobban, mint, hogy az elmúlt 1 évben több mint 800.000 megkeresést kezeltünk telefonon, e-mailen, sms-ben és messengeren keresztül! A minőségünket pedig az is mutatja, hogy a megkereséseknek kevesebb, mint 0,0003% volt csak panaszos.

Van, aki a komplett ügyfélszolgálatot kiszervezi, van, aki egy egy menü pontot, van aki csak a túlcsorduló hívásokat adja át és van aki virtuális recepcióst keres. Segítünk csökkenteni a vesztett hívások számát és növeljük a kiszolgálási szintet. Így növeljük az ügyfelek elégedettséget. Több telephelyes működésünk kimagasló BCP szintet jelent megbízóinknak. A HR kockázatokat mi viseljük, díjazásunk akár perc alapú elszámolású is lehet.

02
02

Back Office

Minden Back office feladatot ellátunk! Volt rá példa, hogy egyik napról a másikra kétszer annyi feladatot kellett elvégeznünk ugyanannyi idő alatt egy megbízónkat érintő törvénymódosítás miatt. Ezt anélkül teljesítettük, hogy más feladataink rovására ment volna. Sokan vagyunk, professzionálisak és gyorsak!

Számlák tartalmi és formai ellenőrzése és jóváhagyása, szerződések módosításával, megszüntetésével kapcsolatos folyamatok elvégzése, ügyfél adatokat módosítása, munkáltatói igazolások ellenőrzése, számlák szkennelése és postázása mind a feladataink részét képezik!

03
03

Intervenció és ügyfélmegtartás

Egy díj nemfizetés miatt törölt, felmondott szerződés jó eséllyel menthető, ha egy héten belül megkeressük az ügyfelét és új kondíciókat vagy terméket ajánlunk neki. Tapasztalatunk alapján a nemfizetők 53%-a egy intervenciós hívás után valóban rendezi tartozását.
04
04

Adattisztítás

Megfelelő mennyiségű és minőségű adatok nélkül, nincs sem értékesítés, sem ügyfélmegtartás. Megbízóink költséget tudnak csökkenteni az elektronikus kommunikációval, de ehhez az ügyfél hozzájárulása szükséges. Az általunk megkeresettek 80%-a elfogadja a direkt marketing jognyilatkozatot, 55 százalékuk megadja az e-mail címét és 52%-a hozzájárul az elektronikus kapcsolattartáshoz is.
05
05

Kárbejelentés és kárrendezés

Káresetek történnek és sajnos történni is fognak. Az egyetlen dolog, amit tehetünk, hogy profi kollégáinkkal kezeljük és a lehető leggyorsabban lezárjuk őket. Kárfelvételt követően eljutunk az ügyféllel egy káregyezségig is. A telefonos (akár videós) kárrendezés költséghatékony és jobb felügyeleti megítélést eredményez.
06
06

Ügyfélelégedettség mérés

A legerősebb ügyfél megtartási eszköz, hiszen a napi visszajelzésnél a megbízó azonnal értesül, ha valamin érdemes javítania, így egyre több elégedett ügyfele lesz!
07
07

Digitalizálás

A Back office feladatok egy részét képezi, de valahol nem jut rá idő vagy a mennyiséghez nem megfelelőek az eszközök. Szkennelési és feldolgozási feladatokban is megbízóink rendelkezésére állunk.
08
08

Multichannel

A Callfactorynél minden területen ott vagyunk! Feladataink között ellátjuk a telefonos és az online téren történő minden nemű kommunikációt. Legyen szó e-mailről, sms-ről, messengerről vagy chatről. Minden területen az Ön cége sikereiért dolgozunk!
09
09
KAPCSOLAT JELENTKEZEM